her seyin sadece dIsInI gormek yeterli.
hic bir seye sahip olmamak gerekli.
her seyin ici aynI.
her seyin icinin aynI oldugunu bilerek yasamak lazIm.
bir seyin icinin farklI olabilme ihtimalini dahil etmiyorum artIk karar alIrken.
bugun bunu dusundum.
(hepimiz aynIyIz)
dusunemedim.
Saturday, April 28, 2007
Saturday, April 21, 2007
Kalmamak. Beklemek. Ucmak istemek.
Subscribe to:
Posts (Atom)
