Eger sarkI olsaydIm Elisa'nIn sarkIlarIndan biri; ama en cok bu sarkIsI olmak isterdim..
Wednesday, November 28, 2007
Sunday, October 21, 2007
Wednesday, October 10, 2007
despair
"Never estimate the power of stupid people in large groups"
http://www.despair.com/idiocy.html
bi tane daha:
http://www.despair.com/incompetence.html
:)
bi de su var, cok komik :))
http://www.despair.com/mis24x30prin.html
bi de altIna kocaman MISTAKES yazmIslar.. :)))
http://www.despair.com/idiocy.html
bi tane daha:
http://www.despair.com/incompetence.html
:)
bi de su var, cok komik :))
http://www.despair.com/mis24x30prin.html
bi de altIna kocaman MISTAKES yazmIslar.. :)))
Saturday, June 23, 2007
Wednesday, June 13, 2007
wild world
kendimi bu sarkIyI yazan ve soyleyen kisi yerine koydum, oyle dinledim, sonra bloguma koymak istedim.
Sunday, June 10, 2007
Aslında hiçbir şey kâr değil insana
Ne gücü ne zayıf yanları ne de yüreği
Gölgesi bir haç gölgesidir kollarını açsa
Ve kırar göğsüne bastırırken sevdiği şeyi
Tuhaf bir ayrılıktır hayatı kapkara
Mutlu aşk yok ki dünyada
Hani giydirilmiş erler bir başka yazgıya
İşte o silahsız askerlere benzer hayatı
Sabahları o yazgı için uyanmış olsalar da
Tükenmiştirler ve kararsızdırlar akşamları
Söyle yavrum şu sözleri ve sakın ağlama
Mutlu aşk yok ki dünyada
Güzel aşkım tatlı aşkım çıbanım derdim
Yaralı bir kuş gibi taşırım seni şuramda
Ve görmeden bakanlar şu halimize bizim
Süzdüğüm sözleri söylerler benden sonra
Ve her şey der demez ölür iri gözlerin uğruna
Mutlu aşk yok ki dünyada
Yaşamayı öğrenmek bizim için geçti çoktan
Ağlasın gece içinde kalplerimiz yan yana
En küçük şarkıyı mutsuzluktur kurtaran
Her ürperiş borçlu baştan bir hayıflanmaya
Ve her kitar havası beslenir hıçkırıkla
Mutlu aşk yok ki dünyada
Acılara batmamış bir aşk söyle bana
Yıkmamış kıymamış olsun bir aşk söyle
Bir aşk söyle sarartıp soldurmamış ama
İnan ki senden artık değil yurt sevgisi de
Bir aşk yok ki paydos demiş gözyaşlarına
Mutlu aşk yok ki dünyada
Ama şu aşk ikimizin öyle de olsa
Louis ARAGON
Ne gücü ne zayıf yanları ne de yüreği
Gölgesi bir haç gölgesidir kollarını açsa
Ve kırar göğsüne bastırırken sevdiği şeyi
Tuhaf bir ayrılıktır hayatı kapkara
Mutlu aşk yok ki dünyada
Hani giydirilmiş erler bir başka yazgıya
İşte o silahsız askerlere benzer hayatı
Sabahları o yazgı için uyanmış olsalar da
Tükenmiştirler ve kararsızdırlar akşamları
Söyle yavrum şu sözleri ve sakın ağlama
Mutlu aşk yok ki dünyada
Güzel aşkım tatlı aşkım çıbanım derdim
Yaralı bir kuş gibi taşırım seni şuramda
Ve görmeden bakanlar şu halimize bizim
Süzdüğüm sözleri söylerler benden sonra
Ve her şey der demez ölür iri gözlerin uğruna
Mutlu aşk yok ki dünyada
Yaşamayı öğrenmek bizim için geçti çoktan
Ağlasın gece içinde kalplerimiz yan yana
En küçük şarkıyı mutsuzluktur kurtaran
Her ürperiş borçlu baştan bir hayıflanmaya
Ve her kitar havası beslenir hıçkırıkla
Mutlu aşk yok ki dünyada
Acılara batmamış bir aşk söyle bana
Yıkmamış kıymamış olsun bir aşk söyle
Bir aşk söyle sarartıp soldurmamış ama
İnan ki senden artık değil yurt sevgisi de
Bir aşk yok ki paydos demiş gözyaşlarına
Mutlu aşk yok ki dünyada
Ama şu aşk ikimizin öyle de olsa
Louis ARAGON
Öyle derin ki gözlerin..
..içmeye eğildim de
Bütün güneşleri pırıl pırıl orada gördüm
Orada bütün ümitsizleri bekleyen ölüm
Öyle derin ki herşeyi unuttum içlerinde
Uçsuz bir denizdir bulanır kuş gölgelerinde
Sonra birden güneş çıkar o bulanıklık geçer
Yaz meleklerinin eteklerinden bulutlar biçer
Göklerin en mavisi buğdayların üzerinde
Karanlık bulutları boşuna dağıtır rüzgâr
Göklerden aydındır gözlerin bir yaş belirince
Camın karılan yerindeki maviliğini de
Yağmur sonu semalarını da kıskandırırlar.
...............
Ben bu radiumu bir pekbilent taşından çıkardım
Benim de yandı parmaklarım memnu ateşinde
Bulup bulup yeniden kaybettiğim cennet ülke
Gözlerin Peru'mdur benim Golkond'um Hindistan'ım
Kâinat param parça oldu bir akşam üzeri
Her kurtulan ateş yaktı üstünde bir kayanın
Gördüm denizin üzerinde parlarken Elsa'nın
Gözleri Elsa'nın gözleri Elsa'nın gözleri.
Louis ARAGON
Bütün güneşleri pırıl pırıl orada gördüm
Orada bütün ümitsizleri bekleyen ölüm
Öyle derin ki herşeyi unuttum içlerinde
Uçsuz bir denizdir bulanır kuş gölgelerinde
Sonra birden güneş çıkar o bulanıklık geçer
Yaz meleklerinin eteklerinden bulutlar biçer
Göklerin en mavisi buğdayların üzerinde
Karanlık bulutları boşuna dağıtır rüzgâr
Göklerden aydındır gözlerin bir yaş belirince
Camın karılan yerindeki maviliğini de
Yağmur sonu semalarını da kıskandırırlar.
...............
Ben bu radiumu bir pekbilent taşından çıkardım
Benim de yandı parmaklarım memnu ateşinde
Bulup bulup yeniden kaybettiğim cennet ülke
Gözlerin Peru'mdur benim Golkond'um Hindistan'ım
Kâinat param parça oldu bir akşam üzeri
Her kurtulan ateş yaktı üstünde bir kayanın
Gördüm denizin üzerinde parlarken Elsa'nın
Gözleri Elsa'nın gözleri Elsa'nın gözleri.
Louis ARAGON
Tuesday, May 29, 2007
Friday, May 25, 2007
Wednesday, May 23, 2007
Thursday, May 10, 2007
Wednesday, May 09, 2007
Saturday, April 28, 2007
tekdüze
her seyin sadece dIsInI gormek yeterli.
hic bir seye sahip olmamak gerekli.
her seyin ici aynI.
her seyin icinin aynI oldugunu bilerek yasamak lazIm.
bir seyin icinin farklI olabilme ihtimalini dahil etmiyorum artIk karar alIrken.
bugun bunu dusundum.
(hepimiz aynIyIz)
dusunemedim.
hic bir seye sahip olmamak gerekli.
her seyin ici aynI.
her seyin icinin aynI oldugunu bilerek yasamak lazIm.
bir seyin icinin farklI olabilme ihtimalini dahil etmiyorum artIk karar alIrken.
bugun bunu dusundum.
(hepimiz aynIyIz)
dusunemedim.
Saturday, April 21, 2007
Kalmamak. Beklemek. Ucmak istemek.
Thursday, January 25, 2007
Bekir Coskun
Ne zaman icimden saatlerce yazı yazmak gelse asla sozcukleri kendisi kadar guzel yan yana dizemeyecegimden emin oldugum Bekir Coskun benim icin yazacaklarImI ve daha fazlasInI coktan yazmIs oluyor..
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=5827799&yazarid=2
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=5827799&yazarid=2
Friday, January 19, 2007
Subscribe to:
Posts (Atom)



