ezgi
Saturday, June 23, 2007
kainat
param parca oldu
bir aksam uzeri
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Ezgiyim ben.
Burası da benim blogum. Ben burada atarım tutarım, bugün yazarım yarın unuturum, tutarsız olabilirim garanti veremem. Burası benim sorumsuzluk alanım.
Blog Archive
►
2008
(1)
►
April
(1)
▼
2007
(19)
►
November
(1)
►
October
(2)
▼
June
(6)
kainat
Yaz..
Goklerin en mavisi..
wild world
Aslında hiçbir şey kâr değil insanaNe gücü ne zayı...
Öyle derin ki gözlerin..
►
May
(6)
►
April
(2)
►
January
(2)
►
2006
(19)
►
December
(2)
►
November
(1)
►
October
(4)
►
August
(10)
►
April
(1)
►
March
(1)
About Me
ezgi
View my complete profile
No comments:
Post a Comment