
Gecen carsamba gunu yurt sakinlerinin birbirleriyle tanIsmasI amacIyla yurtta parti duzenlendi. Bi kac foto:
Öncelikle tabi ki DJ'imiz Nihat :)

Eski komsularImdan bi kacI var bu fotoda, cok tatlI kIzlar:

Barmenlerimiz :)

Soldaki yurt yöneticimiz Jan, digerlerini malesef tanImIyorum:

Ben ve oda arkadaşım Beate:

KarsI komsum (sagdaki) ve ust kattaki bir yurt sakini:

Diyalektinden dolayı soylediklerinin ancak 10'da 1'ini anlayabildigim eski komsu(soldaki):

Eski yurt sakinlerinden Fatih ve ben:

Fatih ve Saraybosna'lı kız arkadasI:

Iki sakin daha:

Parti odası:

Bu kızı tanımıyorum :P

Sagdaki ise Morris :)
2 comments:
ezgi,
1) o kızı nasıl tanımazsın?!!!!hemen tanışıyorsun, sonra aynı hikaye,,, ted:) diye bi arkadaşımız var diyorsun:)gerisini bana bırak, amerikaya giderken viyana üzerinden giderim:)
2) "diyaletinden" ne demek??
3) arkadaşlar sonunda morrisin eşgalini belirledik:) çorbanın tuzu benden:)
sevgiler, kolaylıklar
dodo
yanlış yazmışım dodo, diyale"k"tinden olacaktı, düzeltiyim hemen.
kIzla sen kesin ugramaya karar verirsen tanIsIrImmerak etme :P ama ted olayInI tam anlamadIm, kendini "ted" diye tanItIcaksIn heralde. oyleyse iyi fikir :P
morris 2.katta oturuyo, çokça lojistik bilgi veririm gelmene yakIn.. sen abd'ye gidene kadar yurtta kalIr umarIm, daha çok var :(
gorusuruz!
Post a Comment