Saturday, October 21, 2006

HEIMFEST


Gecen carsamba gunu yurt sakinlerinin birbirleriyle tanIsmasI amacIyla yurtta parti duzenlendi. Bi kac foto:

Öncelikle tabi ki DJ'imiz Nihat :)


Eski komsularImdan bi kacI var bu fotoda, cok tatlI kIzlar:


Barmenlerimiz :)


Soldaki yurt yöneticimiz Jan, digerlerini malesef tanImIyorum:


Ben ve oda arkadaşım Beate:


KarsI komsum (sagdaki) ve ust kattaki bir yurt sakini:


Diyalektinden dolayı soylediklerinin ancak 10'da 1'ini anlayabildigim eski komsu(soldaki):


Eski yurt sakinlerinden Fatih ve ben:


Fatih ve Saraybosna'lı kız arkadasI:


Iki sakin daha:


Parti odası:


Bu kızı tanımıyorum :P


Sagdaki ise Morris :)

2 comments:

Doğan Emre Sert said...

ezgi,
1) o kızı nasıl tanımazsın?!!!!hemen tanışıyorsun, sonra aynı hikaye,,, ted:) diye bi arkadaşımız var diyorsun:)gerisini bana bırak, amerikaya giderken viyana üzerinden giderim:)
2) "diyaletinden" ne demek??
3) arkadaşlar sonunda morrisin eşgalini belirledik:) çorbanın tuzu benden:)

sevgiler, kolaylıklar
dodo

ezgi said...

yanlış yazmışım dodo, diyale"k"tinden olacaktı, düzeltiyim hemen.

kIzla sen kesin ugramaya karar verirsen tanIsIrImmerak etme :P ama ted olayInI tam anlamadIm, kendini "ted" diye tanItIcaksIn heralde. oyleyse iyi fikir :P

morris 2.katta oturuyo, çokça lojistik bilgi veririm gelmene yakIn.. sen abd'ye gidene kadar yurtta kalIr umarIm, daha çok var :(

gorusuruz!