Wednesday, June 13, 2007

wild world

kendimi bu sarkIyI yazan ve soyleyen kisi yerine koydum, oyle dinledim, sonra bloguma koymak istedim.

2 comments:

Anonymous said...

Benim sarkımı koymussun. izin alman gerekirdi ama onemli degil affettim, bu paylasım cok guzeldi..;)

ezgi said...

acaba kimdi yorum yapan.. :)