Viyana'dan Münih'e de aynı şekilde gittim. Lukas ve 7-8 yaşlarındaki ogluyla; malesef fotograflarInI cekmedim. Zaten araba sallayInca ben uyku moduna girdigimden fazla muhabbet de edemedik. Arada Salzburg bölgesinin(eyaletinin) sınırındaki Mondsee'de mola verdik. Lukas'la oğlu torte yiyip kahve icerken ben de fotograf cektim:
Fotograflardaki tarih yanlış; dikkat etmemişim malesef. Dogru tarih: 04.08.2006
Çok güzeldi manzarası Mondsee'nin (Mond=ay, see=göl); ama biraz daha yaşlanmak lazım böyle bi yerde tatil yapmak için :)


No comments:
Post a Comment