Sanırım bu fotograf yeterli Münih'in ne kadar güzel bi şehir oldugunu anlatmak icin. (Bu fotoyu Frauenkirche'nin kulesine çıkıp çektim.) Münih'te yaklaşık 25 saat kaldım, gece gezmesi tabi ki yapamadım yalnız başıma olunca; gerçi kaldIgIm hosteldeki bayan davet etti ama canım istemedi yorgunluktan. cumartesi günü sabah 8'den akşam 19'a kadar şehri gezdim (arada hostele gidip check-out yaptım sadece). Sinem bilir, tabanlarım agrIdI resmen :P Off gercekten ne cok yürüdüm..
ForografInI cektigim yerleri anlaticigim.

No comments:
Post a Comment