Wednesday, August 23, 2006

Ogle Yemeginde Lahmacun

Burada ogle yemeklerini diger diplomantlarla birlikte yiyorum. DIsardan yemek IsmarlayIp bos buldugumuz bi toplantI salonuna girip yiyoruz. Ara sIra da donerciden yemek IsmarlIyoruz.




Almanya'da Turkiye'de olmayan bir sey var :"Pizza doner". Pizza hamurunun uzerine doner, donerin uzerine de marul, sogan, domates basta olmak uzere rengarenk sebzeler, onlarIn uzerine de salata sosuna benzeyen soslar koyuyorlar. Daha dogrusu koyuyor bir donerci: Mastar :)

Bugun belki siparisler daha guzel olur diyerek benim Turklugumden yararlanmak istedi arkadaslar, donerleri almaya birlikte gittik; yalnIz donerci biraz profesyoneldi alIsIlmIs donercilere gore; fast-food usulu calIsIyordu biraz; "nerden geldin nereye gidiyorsun" muhabbeti yapamadIgImIzdan pek de etki edemedim donerlerin kalitesine.

Almanya'da yedigim ilk ve muhtemelen tek kalacak lahmacun iste bu:

evet bu bir lahmacun :))

No comments: