
Malesef Frauenkirche'nin fotografI yok elimde. Icine de giremedim zaten. 2 kere denedim 2sinde de konser/ayin vardI. Frauenkirche 2. dünya savaşında yerle bir olmuş, taşlarından tekrar inşa etmişler; bu yüzden özellikle savaş dönemini yaşamış yaşlı insanlar için manevi degeri cok büyükmüş. Bunu şirketteki bir çalışan anlattı. Bu da yine savaşta yıkılmış ve Frauenkirche'ye çok yakın başka bir bina, onarılıyor:

Royal Palace - Augustusbrücke'nin bir ucu bu meydana çıkıyor, dondurma, yiyecek vs standları var:

Paraşüt en tepede

4 gün sonra ben de uçuyorum paraşütle olmasa da.. :)
No comments:
Post a Comment