Yerleşik hayata gectigimde (1-okul bittiginde, 2-yasayacagIm sehre karar verdigimde - ama umarım en gec 3 yıl icinde :) ) iste boyle bi koltuk takımı almak istiyorum (tabi ki bi de 3-yeterince para kazanabilirsem :) )

Oyle ahım sahım bi görüntüsü yok galiba.. ama bu koltuk takımı tam bana gore (koltugun sehpaların dolapların sekli; yastıkların ve ahsapın rengi);ayrıca oturup test ettim cok rahat :)
Sanırım toplam 5500-6000 euro arası tutuyor hepsi. Türkiye'de bu kadar mobilyanın ortalama maliyetini bilemiyorum gerci ama cok pahalı olmasa gerek.. Sinem arkadasım bu konularda usta sayılır artık, bi yorum yapar heralde :P

Aslında ben bu magazayı bastan asagı cok begendim, benzerleri cok ama her katı birbiriyle tutarlı olan magaza pek yok. Internette adresini buldum: KARE. Web sayfası cok itici. Magazanın web sayfasıyla hic alakası yok. Gitmek isteyenler icin söylüyorum, Sendlingerstrasse'de bu magaza :) Amma reklam yaptım yeter artık >:( Koltuk da koltuk.. Kapatıyorum bu yazıyı.
3 comments:
O zaman bu takımın gayet ucuz oldugunu söyleyebiliriz Sinem.
Aslında ben de kendimden daha modern çizgide bi şiyler beklerdim; ama modern olsun diye aldıgımız garip ayaklı koltuk(ben begenmistim malesef) üzerine 3 kişi oturunca çökmüştü.. O günden sonra klasige döndüm :)
Tabi o ögrenci evi koltuguydu, biraz idare etsin maksadıyla alınmıştı o ayrı.. üzerinde kola, meyve suyu izleri de vardı artık bi de(gerci hala duruyo koltuk, ben gelince yine onun üzerine oturmak mecburiyetindeyiz-tabi babam degistirmediyse)Ben bu takım dökülen içeceklerle aynı renkte olur diye düşündüm :P
Yoksa başka bi değişiklik yok zevklerimde :)
kızlar, kızlar,
ya işte bu noktada ayrılıyoruz. şimdi bu yukarıda gördüğümüz şeylerin hepsine mi bahsettiğiniz fiyatlar biçiliyor.??
ya ben o fiyata yerde oturur, kendime bir techno oda kurarım daha iyi. hem de en iyisinden.
zaten allah korusun eşim böyle bir şey alsa bunların olduğu odaya girmem,:) kendi odamda yerde otururum.:)
hiç olmadı ezgi:P
n.b: bu arada bu blog da ne comment olduğu ana sayfada görülmediği için tek taraflı bir şey sanıyordum, keşfettiğim iyi oldu da, sen neler yazıldığını nasıl anlıyorsun??
sevgiler
dodo
dogan sen ne kadar cimri olmuşsun görüşmeyeli, daha ucuz koltuk takımı bulamazsın, türkiye'de daha pahalıymış bak(sinem'in verilerine göre) :)
fiyata o duvarda asılı olan kafalar, ayna, dolaplar vs. dahil degil. sadece koltuklar ve ortadaki sehpa malesef :)
ben evlenip de evinde kendine ait odası olan birini görmedim :P fikri destekliyorum o ayrı ama olursa odanda yerde oturman yine de rahat olmaz bence. sen sınavı kazan da biz senin için amerika'ya istedigin gibi bi koltuk takımı göndeririz.. :P
bu comment kısmıyla ilgilenmek lazım. önceki blog ne güzeldi hakkaten, bu pratik degil, benim de hiç ugrasasım yok, zamanım da yok fazla.. bi ara bakarIm mümkün müymüs son yorumları gormek.
Post a Comment