
Soldan saga: Dominik, Viktoria (umarım dogrudur yazılışı, kendisi Macar), Tamas

Bu da herhangi bir kanıt teşkil etmiyor ama New Model Army konseri :P(Sadece benim hala fotograf cekemiyor olduguma kanıt galiba bu fotograf.)

Konser gayet basarılıydı, her ne kadar New Model Army'nin sadece 3 şarkısını duymuş olsam da dinlerken baya zevk aldım diyebilirim. Konser sonrasında "sarhos ve mutlu" alman genclerin show'u ise görülesiydi gercekten.. :)) Cok komik oluyo bu Almanlar icki icince.. Birasında ne var bu memleketin cözemedim bi türlü.. Saldırgan degil mutlu oluyo burda insanlar bira ictikce :))
3 comments:
deneme 1 2
Ezgi, ekimde Imparator geliyomus viyanaya; sen hep diyodun ya, ayarliyorum konser biletlerini
TEK TEK
Tek tek ağardı bak saçlarım tek tek
Tek tek damlıyor göz yaşlarım tek tek
Tek tek bıraktılar beni tek
Tek tek uçtu göl kuşlarım tek tek
Tek tek terketti tüm dotlarım tek tek
Tek tek bıraktılar beni tek
Kaşot bey bu şiir çok içliymiş.. Siz de çok düşüncelisiniz ama ben tanımadıgım insanlarla pek takılmıyorum.. Hatta imparatorunuz Viyana'ya geliyosa ben gelmiyorum. Size esenlikler dilerim.. Bi de lütfen bana adımla hitap etmeyin..
Post a Comment