Sunday, August 06, 2006

Das Fest ve New Model Army

Münih'e ara verip gecen haftaki festivalden bi kac fotograf koymaya karar verdim. Festivalin adı "das Fest". 3 gün sürdü ama ben bi gün gittim sadece. Almanya'nın en büyük açık hava festivallerinden olarak geciyor internette. Gecen yıl (bu yılki sayıya bakmadım) 200.000 kişi gelmiş festivale. Bunlar birlikte gittigim arkadaslar:
















Soldan saga: Dominik, Viktoria (umarım dogrudur yazılışı, kendisi Macar), Tamas

















Bu da herhangi bir kanıt teşkil etmiyor ama New Model Army konseri :P(Sadece benim hala fotograf cekemiyor olduguma kanıt galiba bu fotograf.)

















Konser gayet basarılıydı, her ne kadar New Model Army'nin sadece 3 şarkısını duymuş olsam da dinlerken baya zevk aldım diyebilirim. Konser sonrasında "sarhos ve mutlu" alman genclerin show'u ise görülesiydi gercekten.. :)) Cok komik oluyo bu Almanlar icki icince.. Birasında ne var bu memleketin cözemedim bi türlü.. Saldırgan degil mutlu oluyo burda insanlar bira ictikce :))

3 comments:

Anonymous said...

deneme 1 2

Anonymous said...

Ezgi, ekimde Imparator geliyomus viyanaya; sen hep diyodun ya, ayarliyorum konser biletlerini


TEK TEK
Tek tek ağardı bak saçlarım tek tek
Tek tek damlıyor göz yaşlarım tek tek
Tek tek bıraktılar beni tek

Tek tek uçtu göl kuşlarım tek tek
Tek tek terketti tüm dotlarım tek tek
Tek tek bıraktılar beni tek

ezgi said...

Kaşot bey bu şiir çok içliymiş.. Siz de çok düşüncelisiniz ama ben tanımadıgım insanlarla pek takılmıyorum.. Hatta imparatorunuz Viyana'ya geliyosa ben gelmiyorum. Size esenlikler dilerim.. Bi de lütfen bana adımla hitap etmeyin..